Cliëntentevredenheid
Hebt u een klacht of bent u niet tevreden?
Vertel het ons! We zoeken samen uit wat er precies aan de hand is en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Waar kan u terecht met uw klacht?
1. Bij uw account manager
2. Bij de adviseur cliëntentevredenheid
Bent u niet tevreden met de voorgestelde oplossing? Contacteer dan onze adviseur cliëntentevredenheid. Zij bekijkt de klacht als neutrale en onafhankelijke partij.
Lotte Martens, Adviseur cliëntentevredenheid
Ledeganckkaai 7
2000 Antwerpen
T 0800 93004 (gratis)
3. Bij de ombudsdienst
In laatste instantie kan u terecht bij de ombudsdienst voor de financiële sector.
Bij deze ombudsdienst dient u uw klacht schriftelijk in, met een kopie van de briefwisseling die u voerde met onze bank en alle relevante documenten.
Ombudsfin vzw
North Gate II
Koning Albert II laan 8, bus 2
1000 Brussel
T 02 545 77 70
Ombudsdienst verzekeringen
de Meeùs Square 35
1000 Brussel
T 02 547 58 71
Voor betalingsdiensten bovendien ook bij
FOD Economie, KMO, Middenstand & Energie
t.a.v. Algemene directie Controle en bemiddeling
Vooruitgangsstraat 50
1210 Brussel
T 02 277 51 11