Skip to content

Cliëntentevredenheid

Hebt u een klacht of bent u niet tevreden?

Vertel het ons! We zoeken samen uit wat er precies aan de hand is en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Waar kan u terecht met uw klacht?

1. Bij uw account manager

Neem contact op met uw account manager. Bent u niet tevreden met de voorgestelde oplossing? Contacteer dan onze adviseur Cliëntentevredenheid. 

2. Bij de adviseur cliëntentevredenheid

Bent u niet tevreden met de voorgestelde oplossing? Contacteer dan onze adviseur cliëntentevredenheid. Zij bekijkt de klacht als neutrale en onafhankelijke partij.

Lotte Martens, Adviseur cliëntentevredenheid 
Ledeganckkaai 7
2000 Antwerpen

T 0800 93004 (gratis)

cliententevredenheid@bankvanbreda.be

3. Bij de ombudsdienst

In laatste instantie kan u terecht bij de ombudsdienst voor de financiële sector. 

Bij deze ombudsdienst dient u uw klacht schriftelijk in, met een kopie van de briefwisseling die u voerde met onze bank en alle relevante documenten.

Ombudsfin vzw
North Gate II
Koning Albert II laan 8, bus 2
1000 Brussel

T 02 545 77 70

ombudsman@ombudsfin.be


Ombudsdienst verzekeringen 
de Meeùs Square 35
1000 Brussel

T 02 547 58 71

info@ombudsman.as


Voor betalingsdiensten bovendien ook bij
FOD Economie, KMO, Middenstand & Energie
t.a.v. Algemene directie Controle en bemiddeling
Vooruitgangsstraat 50
1210 Brussel

T 02 277 51 11

info.eco@economie.fgov.be