Cliëntentevredenheid
Vertel het ons! We zoeken samen uit wat er precies aan de hand is en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Contacteer dan onze adviseur cliëntentevredenheid. Zij bekijkt de klacht als neutrale en onafhankelijke partij.
Lotte Martens, Adviseur cliëntentevredenheid
Ledeganckkaai 7
2000 Antwerpen
T 0800 93004 (gratis)
Bij deze ombudsdienst dient u uw klacht schriftelijk in, met een kopie van de briefwisseling die u voerde met onze bank en alle relevante documenten.
Ombudsfin vzw
North Gate II
Koning Albert II laan 8, bus 2
1000 Brussel
T 02 545 77 70
Ombudsdienst verzekeringen
de Meeùs Square 35
1000 Brussel
T 02 547 58 71
Voor betalingsdiensten bovendien ook bij
FOD Economie, KMO, Middenstand & Energie,
t.a.v. Algemene directie Controle en bemiddeling
Vooruitgangsstraat 50
1210 Brussel
T 02 277 51 11