Online Banking

Met ons virtuele platform VanBredaOnline waren bankverrichtingen nog nooit zo eenvoudig. U hoeft uw huis niet meer uit en krijgt met één muisklik toegang tot al onze diensten.

Voordelen

  • Eenvoudig en efficiënt
  • Volledig beveiligd
  • Snelle betalingen
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week, beschikbaar

01
Wat kan ik doen op VanBredaOnline?

Door in te loggen op VanBredaOnline kunt u gebruik maken van alle voordelen van een online bank:

  • Uw rekeningen en bankkaarten raadplegen en beheren
  • Uw beleggingen en kredieten controleren
  • Betalingen uitvoeren
  • Uw kredietaanvraag indienen
  • Overschrijvingen uitvoeren
  • In alle veiligheid communiceren met uw bankkantoor of onze helpdesk

U kunt ook persoonlijke documenten ondertekenen, zoals een identificatieformulier, volmachtformulier, intekening op fondsen en effecten, enz.

02
Is deze online dienst veilig?

Uiteraard! VanBredaOnline voldoet aan zeer strenge veiligheidsnormen. U surft op onze website via een beveiligde verbinding met behulp van Itsme of uw digipass. Deze verbinding versleutelt alle informatie die u verzendt of ontvangt. Voor meer veiligheid moet u ook bepaalde transacties bevestigen, zoals overschrijvingen of de ondertekening van documenten.

U krijgt toegang tot de app via itsme of uw persoonlijke digipass, daarna volstaat uw persoonlijke pincode, face ID of touch ID voor de meest courante verrichtingen.
Voor een aantal verrichtingen (documenten, bepaalde betalingen) is ondertekening met de digipass of itsme vereist. Enkele betalingen dienen bijkomend met SMS code gevalideerd te worden.

We doen er alles aan om uw ervaring op VanBredaOnline zo veilig mogelijk te maken. Wat betekent dit precies? Klik hier voor meer informatie.

03
Kan ik snel overschrijvingen doen?

Met onze online bank kunt u in een handomdraai betalingen verrichten. Betalingen die vóór 15.00 uur worden ingevoerd, komen dezelfde dag aan bij de bank van de begunstigde.

Enkel voor Belgische betalingen kunt u er ook voor kiezen om een online betaling als instantoverschrijving in te geven. De betaling komt dan onmiddellijk aan bij de bank van de begunstigde.

Log in op VanBredaOnline en ontdek onze uitgebreide diensten.

Helpdesk Customer Care

Waar kan ik terecht bij problemen? 

Onze Helpdesk Customer Care staat voor u klaar tijdens de werkdagen van 8u30 tot 17u00 op het nummer +32 (0)3 245 22 44.

U bereikt ons ook via een bericht in VanBredaOnline of u kan een e-mail sturen naar helpdesk@bankvanbreda.be.

Hebt u een vermoeden van misbruik van uw rekening(en) via de VanBredaOnline app of website? Dan kan u ook buiten de kantooruren terecht op het nummer +32(0)3 245 00 11.

Voor fraude met bankkaarten belt u rechtstreeks met Card Stop op +32(0)78 170 170.