VanBredaOnline app

Uw financiële situatie controleren waar en wanneer u maar wilt? Dat kan met onze VanBredaOnline app. Gemakkelijk te gebruiken en volledig beveiligd: het ideale hulpmiddel voor de moderne ondernemer.

Voordelen

  • Eenvoudig en efficiënt
  • Volledig beveiligd
  • Snelle betalingen
  • Altijd en overal beschikbaar

01
Wat kan ik doen op de app VBOL?

Met de app VanBredaOnline kunt u gebruik maken van alle voordelen van een online bank:

  • Uw rekeningen en bankkaarten raadplegen en beheren
  • Uw beleggingen controleren
  • Uw kredieten beheren
  • Betalingen uitvoeren
  • In alle veiligheid communiceren met uw bankkantoor of onze helpdesk

U kunt overschrijvingen doen waar en wanneer u maar wilt. U kunt ook persoonlijke documenten ondertekenen, zoals een identificatieformulier, volmachtformulier, intekening op fondsen en effecten, enz.

02
Is de applicatie veilig?

Uiteraard! VanBredaOnline voldoet aan zeer strenge veiligheidsnormen. Dankzij de identificatie met itsme of met uw digipass is alle informatie die u verstuurt of ontvangt vertrouwelijk. Voor meer veiligheid moet u ook bepaalde transacties bevestigen, zoals overschrijvingen of de ondertekening van documenten.

U krijgt toegang tot de app via itsme of uw persoonlijke digipass, daarna volstaat uw persoonlijke pincode, face ID of touch ID voor de meest courante verrichtingen.
Voor een aantal verrichtingen (documenten, bepaalde betalingen) is ondertekening met de digipass of itsme vereist. Enkele betalingen dienen bijkomend met SMS code gevalideerd te worden.

We doen er alles aan om uw ervaring op VanBredaOnline zo veilig mogelijk te maken. Wat betekent dit precies? Klik hier voor meer informatie.

03
Kan ik snel overschrijvingen doen?

Met de app kunt u in een handomdraai betalingen verrichten. Betalingen die u vóór 15.00 uur invoert, komen dezelfde dag aan bij de bank van de begunstigde.

Enkel voor Belgische betalingen kunt u er ook voor kiezen om een online betaling als instantoverschrijving in te geven. De betaling komt dan onmiddellijk aan bij de bank van de begunstigde.

Download de VanBredaOnline app vandaag nog!

App storeGoogle Play

Helpdesk Customer Care

Waar kan ik terecht bij problemen? 

Onze Helpdesk Customer Care staat voor u klaar tijdens de werkdagen van 8u30 tot 17u00 op het nummer +32 (0)3 245 22 44.

U bereikt ons ook via een bericht in VanBredaOnline of u kan een e-mail sturen naar helpdesk@bankvanbreda.be.

Hebt u een vermoeden van misbruik van uw rekening(en) via de VanBredaOnline app of website? Dan kan u ook buiten de kantooruren terecht op het nummer +32(0)3 245 00 11.

Voor fraude met bankkaarten belt u rechtstreeks met Card Stop op +32(0)78 170 170.

FAQ - Vragen over VanBredaOnline of uw digipass