Mijn Digipass
U kan de batterijen van uw digipass vervangen (2 CR2032 batterijen). Na vervanging van de batterijen dient u een synchronisatie van het toestel uit te voeren. Na synchronisatie is de digipass terug gebruiksklaar om in te loggen en te tekenen op VanBredaOnline.
itsme is een volwaardig, veilig én milieuvriendelijk alternatief voor de digipass. Nog geen itsme-account? Ga aan de slag via https://www.itsme.be/get-started. Met vragen over itsme kan u terecht via https://support.itsme.be/hc/nl.
Synchronisatie via de app
Kies bij de instellingen voor “digipass synchroniseren” en volg de stappen die in de procedure op uw telefoon worden opgegeven.
Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via 03 245 22 44.
Synchronisatie via de website
Klik op deze link en voer de stappen uit.
Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via 03 245 22 44.
U hebt de batterijen van uw digipass vervangen of er is een probleem met de batterijen. Om uw digipass verder te kunnen gebruiken dient u eerst een synchronisatie van het toestel uit te voeren. Na synchronisatie is de digipass terug gebruiksklaar om in te loggen en te tekenen op VanBredaOnline.
Synchronisatie via de app
Kies bij de instellingen voor “digipass synchroniseren” en volg de stappen die in de procedure op uw telefoon worden opgegeven.
Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via 03 245 22 44.
Synchronisatie via de website
Klik op deze link en voer de stappen uit.
Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via 03 245 22 44.
Druk op de rode knop om uw digipass aan te zetten. Breng de initiële pincode in die u via de post of via sms ontvangen heeft en bevestig met OK. Kies vervolgens een nieuwe persoonlijke pincode van 4 cijfers. Druk op OK. Bevestig de gekozen code door ze opnieuw in te brengen. Druk op OK.
U vindt uw user id in de VanBredaOnline app door rechtsonderaan te tikken op “Instellingen”. Vervolgens ziet u bovenaan onder uw naam uw user id. Neem contact op met de helpdesk indien u uw user id niet terugvindt.
U heeft 5 keer een verkeerde pincode ingebracht? Uw digipass is geblokkeerd en er verschijnt een ‘unlock’ code op het scherm. Neem contact op met onze helpdesk die u zal helpen een nieuwe pincode in te stellen.
Breng 5 keer een foutieve pincode in op uw digipass. Uw digipass blokkeert en er verschijnt een ‘unlock’-code op het scherm. Neem contact op met onze helpdesk die u zal helpen een nieuwe pincode in te stellen.
Uw pincode kan u wijzigen wanneer u wenst.
- Zet uw digipass aan.
- Druk op de knop MENU
- Druk op 1 Digipass
- Druk op 3 Verander pin.
- Breng u huidige pincode in en bevestig met OK
- Breng 2x een nieuwe pincode in en bevestig telkens met OK.
- Controleer of user ID, digipass serienummer en digipass code correct zijn ingevuld. Na 5 niet geslaagde pogingen wordt uw toegang geblokkeerd en dient u telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk.
- Gebruik uw digipass zonder bankkaart
- Gebruik uw digipass zonder bankkaart.
- Kijk na of u correcte DATA heeft ingebracht in uw digipass, volg hiervoor nauwgezet de instructies die u krijgt op de VanBredaOnline website of in de app.
Zonder uw user ID en persoonlijke pincode heeft niemand toegang tot uw rekeningen en vermogen. Toch meldt u het ons best onmiddellijk wanneer u vaststelt dat uw digipass verloren is of gestolen werd.
- U meldt het via digipass@bankvanbreda.be of + 32 (0)3 245 22 44 (tijdens de kantooruren).
- Onze helpdesk blokkeert uiterlijk de volgende bankwerkdag uw digipass.
- U ontvangt enkele dagen later een nieuwe digipass per post. Tenzij u deze liever afhaalt in uw kantoor na afspraak, laat het ons dan zeker weten.